ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ТАРАТУ

 

Озат педагогикалық тәжірибені зерделеу, жинақтау және тарату жұмысының мақсаты -  инновациялық тәжірибені дамыту, білім беру процессін жетілдіру, білім беру сапасын арттыру.

 

Озат педагогикалық тәжірибені зерделеу, жинақтау және тарату жұмысының негізгі міндеттері: 

  1. инновациялық білім беру қызметінің, инновацияны игеру мен оны педагогикалық
  2. тәжірибеде қолдану нәтижелеріне қызығушылық білдірген педагогтарды ынталандыру; 
  3. оқу қызметінің мазмұны мен әдістерін жетілдіруге белсене қатысып, студенттерді
  4. оқытуда жоғары нәтижелерге қол жеткізген педагогтардың мәртебесін арттыру;
  5. озат педагогикалық тәжірибенің ашық ақпараттық банк құру;  озат тәжірибен жинақтау туралы шығарылым; 
  6. колледждің білім беру қызметінде ППО пайдалану. 

 Тәжірибені тарату үлгісі тәжірибелік, әдістемелік және ғылыми болып келетін жинақтау деңгейіне байланысты болады.  

 


Тәжірибелік жиі (аса жиі қолданатын) – жинақтау деңгейіне жұмыстың жеке тәсілдері мен әдістерінің сипаттамасы және (немесе) көрінісі,  жұмсы нәтижелілігінің көрсеткіші, жұмыс тақырыбы жатады. Бұл деңгейдегі жинақтау үлгісі: ашық сабақ, семинар-практикум, шығармашылық есеп беру, көрме, реферат, анықтама және т.б.  

 




Ағылшын тілі сабағы. Оқытушы Макишева А. А.

 Өзін-өзі тану сабағы. Оқытушы Чернышева Е. П.

Іс жүргізу сабағы. Оқытушы Ерғазы Э. К.

 

  1. Иванова Н.И. педагогикалық қызмет өзін-өзі талдау 
  2.  Жуванышева У. С. оқытушы шығармашылық есебі.
  3.  Оқытушы В. С. Соколованың "Жыл шебері" байқауына шығармашылық есебі
  1. Тәжірибені жинақтау бойынша әдістемелік ұсынымдар
  2. Тәжірибені қорытындылауға ілеспе құжаттар (мысал)  
  3. Арнайы пәндер оқытушысы Б. Т. Турагулованың жұмыс жүйесі. 

 

Әдістемелік (айтарлықтай тиімдірек) – жинақтау деңгейі ғылыми-теориялық негіздеме, тәжірибенің алдыңғы қатардағы педагогикалық идеяларын ерекшелеу, тәжірибені дамыту жағдайдарын сипаттау, әдістемелік әзірлемелер мен ұсыныстарды даярлап, жұмыс нәтижесін қорыту. Бұл деңгейдегі жинақтау үлгісі: педагогикалық оқулар, шеберлік сыныптары, портфолио, авторлық мектеп, бейнематериалдар, аттестатталған материалдар жинағы, оқу-әдістемелік кешен, сабақтар мен аудиториядан тыс іс-шаралардың  әдістемелік әзірлемелері (нұсқаулықтары) және т.б. 

  1. ІСБ оқу-әдістемелік жабдықталуын әзірлеу алгоритмі 
  2.  Оқу құралдары және оларды құру кезеңдері
  3. Авторлық бағдарламаға қойылатын талаптар 

Қарау-конкурсқа ОӘК ресімдеу үлгісі:

  1.  Оқу жұмыс бағдарламасы
  2.  Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
  3.  Сабақтардың технологиялық карталары
  4.  Оқытушыларға арналған әдістемелік ұсынымдар
  5. Студенттерге арналған әдістемелік нұсқаулар 
  6. Оқу құралы 

Колледж оқытушылары әзірлеген оқу құралдары:


0101000-Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту 

Тіл дамыту әдістемесі

 Балаларды табиғатпен және экология негіздерімен таныстыру 

0104000-Кәсіптік оқыту 

Маркетинг негіздері

Тамақтану менеджменті

0105000-Бастауыш білім беру
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
МНПИ-дидактикалық материалдар жинағы (схемалар)
Үйден оқу
Жатырылыстану

0403000-Әлеуметтік-мәдени қызмет
Музыкалық грамота

Ғылыми – жинақтаудыңөзін өзі өзектеу қозғамасына себн тигізу, оған келесі тараулар жатады: жұмыс тәжірибесінің ғылыми-тестілеу негіздемесі, тәжірибенің практикалық жаңалығы; тәжірибенің кешенділігі; теория мен тәжірибені дамыту үшін тәжірибенің маңызы. Бұл деңгейдегі жинақтау үлгісі: басылымдар шығарылымы, мақалалар, ғылыми-тәжірибелік конференциялар жинағындағы тезистер, монографиялар, басқалар. 

 

2015-2020 ж.ж. педагогикалық ұжымның ғылыми-әдістемелік жұмысының нәтижелері бойынша әдістемелік хабаршы 

 

ПЕДАГОГТЕРДІҢ ТӘЖІРИБЕЛІК-ЭКСПЕРИМЕНТТІК ҚЫЗМЕТІ

  1. Ы. Алтынсарин атындағы Рудный әлеуметтік-гуманитарлық колледжі " КМҚК-ның әдістемелік қызметін басқару моделін жетілдіру
  2. Инновациялық білім беру ұйымы педагог қызметкерлердің шығармашылық даму кеңістігі ретінде 
  3. Колледждің педагогикалық ұжымында басқару мәдениетін қалыптастырудың ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары 
  4. Ы. Алтынсарин атындағы Рудный әлеуметтік-гуманитарлық колледжі " КМҚК педагогикалық ұжымында қақтығыстарды басқарудың әлеуметтік-психологиялық әдістері 
  5. Білім беру мекемесін басқару тиімділігінің психологиялық-педагогикалық және этикалық шарттары  
  6. Колледждің ақпараттық-білім беру ортасын қалыптастырудың ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары
  7. Жасөспірімдерді зияткерлік тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері 

 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

КОНФЕРЕНЦИЯ - НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ!!

НАЗАР АУДАР!!

ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ ОНКҮНДІГІ