ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ТАРАТУ
Озат педагогикалық тәжірибені зерделеу, жинақтау және тарату жұмысының мақсаты - инновациялық тәжірибені дамыту, білім беру процессін жетілдіру, білім беру сапасын арттыру.
Озат педагогикалық тәжірибені зерделеу, жинақтау және тарату жұмысының негізгі міндеттері:
- инновациялық білім беру қызметінің, инновацияны игеру мен оны педагогикалық
- тәжірибеде қолдану нәтижелеріне қызығушылық білдірген педагогтарды ынталандыру;
- оқу қызметінің мазмұны мен әдістерін жетілдіруге белсене қатысып, студенттерді
- оқытуда жоғары нәтижелерге қол жеткізген педагогтардың мәртебесін арттыру;
- озат педагогикалық тәжірибенің ашық ақпараттық банк құру; озат тәжірибен жинақтау туралы шығарылым;
- колледждің білім беру қызметінде ППО пайдалану.
Тәжірибені тарату үлгісі тәжірибелік, әдістемелік және ғылыми болып келетін жинақтау деңгейіне байланысты болады.
Тәжірибелік жиі (аса жиі қолданатын) – жинақтау деңгейіне жұмыстың жеке тәсілдері мен әдістерінің сипаттамасы және (немесе) көрінісі, жұмсы нәтижелілігінің көрсеткіші, жұмыс тақырыбы жатады. Бұл деңгейдегі жинақтау үлгісі: ашық сабақ, семинар-практикум, шығармашылық есеп беру, көрме, реферат, анықтама және т.б.
|
|
|
Ағылшын тілі сабағы. Оқытушы Макишева А. А. |
Өзін-өзі тану сабағы. Оқытушы Чернышева Е. П. |
Іс жүргізу сабағы. Оқытушы Ерғазы Э. К. |
- Иванова Н.И. педагогикалық қызмет өзін-өзі талдау
- Жуванышева У. С. оқытушы шығармашылық есебі.
- Оқытушы В. С. Соколованың "Жыл шебері" байқауына шығармашылық есебі
- Тәжірибені жинақтау бойынша әдістемелік ұсынымдар
- Тәжірибені қорытындылауға ілеспе құжаттар (мысал)
- Арнайы пәндер оқытушысы Б. Т. Турагулованың жұмыс жүйесі.
Әдістемелік (айтарлықтай тиімдірек) – жинақтау деңгейі ғылыми-теориялық негіздеме, тәжірибенің алдыңғы қатардағы педагогикалық идеяларын ерекшелеу, тәжірибені дамыту жағдайдарын сипаттау, әдістемелік әзірлемелер мен ұсыныстарды даярлап, жұмыс нәтижесін қорыту. Бұл деңгейдегі жинақтау үлгісі: педагогикалық оқулар, шеберлік сыныптары, портфолио, авторлық мектеп, бейнематериалдар, аттестатталған материалдар жинағы, оқу-әдістемелік кешен, сабақтар мен аудиториядан тыс іс-шаралардың әдістемелік әзірлемелері (нұсқаулықтары) және т.б.
- ІСБ оқу-әдістемелік жабдықталуын әзірлеу алгоритмі
- Оқу құралдары және оларды құру кезеңдері
- Авторлық бағдарламаға қойылатын талаптар
Қарау-конкурсқа ОӘК ресімдеу үлгісі:
- Оқу жұмыс бағдарламасы
- Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
- Сабақтардың технологиялық карталары
- Оқытушыларға арналған әдістемелік ұсынымдар
- Студенттерге арналған әдістемелік нұсқаулар
- Оқу құралы
Колледж оқытушылары әзірлеген оқу құралдары:
0101000-Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту
Балаларды табиғатпен және экология негіздерімен таныстыру
0104000-Кәсіптік оқыту
0105000-Бастауыш білім беру
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
МНПИ-дидактикалық материалдар жинағы (схемалар)
Үйден оқу
Жатырылыстану
0403000-Әлеуметтік-мәдени қызмет
Музыкалық грамота
Ғылыми – жинақтаудыңөзін өзі өзектеу қозғамасына себн тигізу, оған келесі тараулар жатады: жұмыс тәжірибесінің ғылыми-тестілеу негіздемесі, тәжірибенің практикалық жаңалығы; тәжірибенің кешенділігі; теория мен тәжірибені дамыту үшін тәжірибенің маңызы. Бұл деңгейдегі жинақтау үлгісі: басылымдар шығарылымы, мақалалар, ғылыми-тәжірибелік конференциялар жинағындағы тезистер, монографиялар, басқалар.
ПЕДАГОГТЕРДІҢ ТӘЖІРИБЕЛІК-ЭКСПЕРИМЕНТТІК ҚЫЗМЕТІ
- Ы. Алтынсарин атындағы Рудный әлеуметтік-гуманитарлық колледжі " КМҚК-ның әдістемелік қызметін басқару моделін жетілдіру
- Инновациялық білім беру ұйымы педагог қызметкерлердің шығармашылық даму кеңістігі ретінде
- Колледждің педагогикалық ұжымында басқару мәдениетін қалыптастырудың ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары
- Ы. Алтынсарин атындағы Рудный әлеуметтік-гуманитарлық колледжі " КМҚК педагогикалық ұжымында қақтығыстарды басқарудың әлеуметтік-психологиялық әдістері
- Білім беру мекемесін басқару тиімділігінің психологиялық-педагогикалық және этикалық шарттары
- Колледждің ақпараттық-білім беру ортасын қалыптастырудың ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары
- Жасөспірімдерді зияткерлік тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері
Комментарии
Отправить комментарий