ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ БЛОК


Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінің жаңа формация педагогының төмендегілер туралы түсінігі болуы керек:

Кәсіптік білім беруді дамытудың негізгі үрдістері 

Кәсіптік білім беру қоғамның, білім берудің жүйелі-ақпараттық эволюциялық парадигмасының талаптарына көбірек бейімделуде. "Моно "және" сызықтық " әдістер, модельдер, оқыту технологиялары пәнаралық, зерттеу, жобалау, сызықтық емес, табиғат пен қоғам заңдарының сызықты емес екендігін, нақты жүйелердің стохастикалығы мен көп өлшемділігін көрсетеді.

 Ұлттық біліктілік шеңбері

 Ұлттық біліктілік шеңбері Біліктіліктің сегіз деңгейінен тұрады, бұл "білім туралы"2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған Еуропалық біліктілік шеңберіне және білім беру деңгейлеріне сәйкес келеді.Ұсынылған сегіз деңгей оқу нәтижелері түрінде сипатталған.

Педагог тұлғасына қойылатын психологиялық талаптар

 Мұғалімнің ерекше кәсіби және әлеуметтік функциялары, әрдайым бейтарап судьялардың — олардың оқушыларының, мүдделі ата-аналардың, жалпы қоғамның назарында болу қажеттілігі мұғалімнің жеке басына, оның моральдық келбетіне жоғары талаптар қояды. Мұғалімге қойылатын талаптар-бұл педагогикалық іс-әрекеттің сәттілігін анықтайтын кәсіби қасиеттердің императивті жүйесі.

Қазіргі педагогикалық парадигма

 Ғылыми білімнің педагогикалық саласы теориясындағы ең күрделі және іс жүзінде әлі шешілмеген мәселе-Педагогикалық парадигма, оның мәні, мазмұны, құрылымы, полипарадигмалдылығы, жіктелуі және педагогика мен білім берудегі жалпы маңызы. Ғылыми-педагогикалық білімнің осы саласында педагогикалық теорияның осы маңызды мәселесін зерттеудің қажеттілігі мен өзектілігін анықтайтын хаотикалық келіспеушілік әлі де "билік етуде".

Оқытудың заманауи стратегиялары мен модельдері

 Білім беру стратегиясы - бұл әлеуметтік-білім беру жағдайын талдаудан алынған тұжырымдарды, білім беру мақсаттарын, білім беру мазмұнын таңдау және құру принциптерін, оқушыға білім беру процесінің қатысушысы ретінде қарауды, сондай-ақ жүйенің осы компоненттері арасындағы байланысты қамтитын жүйе (Д.Г. Левитес).

ҚР Білім беру жүйесінде модульдік оқыту 

Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында білім мен кәсіби машық – заманауи білім беру жүйесінің, кадрларды даярлау мен қайта даярлаудың негізгі бағдары деп атап көрсетілген: "дамыған бәсекеге қабілетті мемлекет болу үшін біз жоғары білімді ұлт болуымыз керек. Қазіргі әлемде енді жаппай сауаттылық жеткіліксіз. Біздің азаматтар ең озық жабдықтармен және ең заманауи өндірісте жұмыс істеуге дайын болуы керек»

CLIL әдістемесі

 12 жылдық оқытуға көшуге байланысты Қазақстанның білім беру жүйесі мен оқыту әдістемесі жаңғыртылуда, бұл мұғалімге қойылатын жаңа талаптарға әкеп соғады. Жаңа мектеп мұғалімі-бұл ойлау қабілеті, кәсіби дағдылары, педагогикалық дарыны және жаңаға ұмтылысы бар рухани дамыған, шығармашылық тұлға. Сондықтан қазіргі өркениеттің болашағы тек техникалық прогресс пен экономикалық өсу деңгейіне ғана байланысты емес деген түсінік пайда болды. Ол адамның игілігі үшін және оның атынан негізгі әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешуге дайын адамның рөлімен көбірек анықталады.

Оқыту нәтижелерін бағалауға қойылатын заманауи талаптар

Білім беру практикасында бақылау мен бағалаудың формалары, құралдары, бағалаудың басымдықтары мен рәсімдері, бақылаудың қарқындылығы, осы іс-шаралардың нәтижелерін түсіндіру екпіні қарқынды өзгерді.

Бақылау туралы теориялық түсініктерді 18 ғасырдың аяғынан бастап, студенттердің репродуктивті және өкілдік білімін алғашқы бағалау пайда болған кезде, педагогикалық үлгі бойынша көбею үшін бағалау жүргізілген кезде санауға болады. Кейінгі жылдары бақылау "оқытуға мәжбүрлеу" мақсатында, ал бағалау тек тәрбиелік мақсатта қаралады.

19 ғасырда оқушының өзіне назар аударылуда, бағалаудың әділдігі мәселесі өзектілендірілуде. Сол кездегі Ресейде оқытудың бастапқы кезеңінде қабілетсіз адамдарды тастап кету үшін сынақтар, олардың өзіндік жұмыс қабілеттерін тексеру, ақыл-ой, қателіктер мен қиындықтардың интроспекциясы ұсынылды.

20 ғасырдың басында гуманистік принциптер күшейе түсті. Оқушыға қатысты табандылық, даму динамикасы, жеке психологиялық сипаттамалары, дайындығы, отбасылық жағдайлары, әлеуметтік-экономикалық ортасы баса назар аударылады.

Тест тапсырмаларының сапасын бағалау

 Қазіргі заманғы тестология тестілеудің сапасы көптеген параметрлерге байланысты екенін мойындайды, бірақ негізгі фактор – тесттерді әзірлеу сапасы, олардың жарамдылығы. Тест-материалдардың сапасын арттыру үшін оларды жобалау және әзірлеу кезеңінен бастап сараптама қолданылады.

"Сыртқы" формальды талаптарды қанағаттандыратын тест тапсырмалары (тұжырымның дұрыстығы, логикалық бірізділік, барабар форма және т.б.) әрдайым сапалы болып табылмайды, мұндай тапсырмаларды априори немесе постериори ретінде оқушылардың дайындық деңгейін бағалаудың тиімді құралы ретінде қарастыруға мүмкіндік береді.

Балдық-рейтингтік әріптік бағалау жүйесіне қойылатын талаптар

Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік әріптік жүйесін енгізу "орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 18 наурыздағы бұйрығына сәйкес жүргізіледі"

Маманды даярлау саласындағы инновациялар туралы колледжде өткен конференциялар жинақтарынан да оқи аласыз:

  1. облыстық ғылыми-тәжірибелік конференция 2013 
  2. халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция 2015 
  3. облыстық ғылыми-тәжірибелік конференция 2016 
  4. Областық педагогикалық оқулары ЭКСПО2017  
  5. Әдістемелік идеялардың халықаралық фестивалі 2020
  6. халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция 2020 

 

 

 

 

 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

КОНФЕРЕНЦИЯ - НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ!!

НАЗАР АУДАР!!

ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ ОНКҮНДІГІ